nu har jag lamnat tillbaks min lanade harddisk, vilket innebar att jag nu kommer vara utan dator.. ja, tills jag far tillbaks min fran dell. vilket nog ar ungefar 2 veckor (hoppas!). sa ar det nagot viktigt sa hor av er pa telefon, annars sa kan ni fortfarande skicka mail (och pa fb) sa kollar jag upp det nar jag kan lana familjens dator. pa aterseende.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar