eftersom att min kontakt med omvarlden inte varit den basta den senaste veckan sa har jag helt glomt bort att beratta nagot valdigt viktigt. i mandagas firade jag namligen 100 dagar i england! grattis till mig.
Lät mycket! Sjukt hur fort tiden går egentligen! :O På ett sätt känns det som att det är nyss vi hade avskedsmiddag, men på ett sätt känns det jättejätte länge sen. Jag har ju själv redan varit 65dagar i norge..!
Lät mycket! Sjukt hur fort tiden går egentligen! :O På ett sätt känns det som att det är nyss vi hade avskedsmiddag, men på ett sätt känns det jättejätte länge sen. Jag har ju själv redan varit 65dagar i norge..!
SvaraRadera