12.11.10

vagen som vi har har i huset maste vara trasig vilket innebar att jag freakade ut helt i onodan har tidigare. antingen det eller sa har jag gatt ner 6 kg pa dryga mandagen (vilket omojligt kan stamma). for idag visade den namligen bara en okning pa 1 kg sen jag kom hit, och alltsa inte ens i narheten av sa manga som den visade tidigare.. och det ar ju ingenting! speciellt med tanke pa mina matvanor har. men det ska bli spannande att se vad vagen hemma i sverige visar nasta manad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar