
det blev lite julklappshandel idag trots allt. tre stycken narmare bestamt.
det blir inte att aka till london imorgon for tagen trasslar och da slutar varlden fungera. nastan i alla fall. plus att det verkade vara daligt med biljetter, sa vi tanker gora ett nytt forsok efter jul. sa nu har jag alltsa en sondag helt utan planer att se fram emot. kanske koper jag fler julklappar... det ar ju faktiskt riktigt kul.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar