- bussresan ma ha tagit en massa timmar, men det var valdigt kul anda. for mig var det ju som en sightseeing buss eftersom att jag aldrig sett nagon av dessa stader/orter forut. nagra som vi passerade var: wanstead, romford, stratford, newham, high wycombe, burford, cirencester, swindon, newbury, oxford, maidenhead ocksa saklart hela london (bla hammersmith, kensington och chelsea som jag inte har besokt forut. och jag skulle sa valdigt garna flytta in en lagenhet dar for de stadsdelarna var nagot av det finaste jag har sett)
klicka pa bilder for att forstora.
- nar vi akte igenom hela london sa akte vi bla. genom varldens typ langsta tunnel (okej, i alla fall den langsta jag har sett), over tower bridge, forbi canary wharf och alla de fina byggnaderna och skyskraporna, whitehall, southwark, westminister abbey, buckingham palace, marble arch, speakers corner, etc...
- jag kan nu ocksa bocka av se en riktig kandis pa min lista over saker att gora. jag traffade namligen pa tva take that medlemmar. men trist nog inte robbie..

- ocksa har jag konstaterat att londons fororter maste vara nagot av det mest deprimerande du kan se. jag tycker pa riktigt synd om de som bor dar..
och sa mycket mer..

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar