1.10.10

svenska skvallertidningar, 91:an, tutti frutti, ahlgrens bilar, polkagrisar, chokladbollar, olw grill chips, schampo, alvedon och diverse andra piller, nederkalix kyrkoblad, mina lovvikasockar (egen stavning) och vinterjacka. ja, också är ju mamma och linus här. vilket inte får glömmas, för det är ju helt fantastiskt kul! och det känns som att jag redan ikväll har pratat så mycket att jag tagit igen för de senaste 9 veckorna.

nu ska jag nog överleva hösten. eller i alla fall tills jennica kommer hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar