idag är jag ju effektiviteten (jag tror inte att man kan böja ordet så.. eller?) själv. på två och en halv timme har jag hunnit:
* stryka massa kläder, påslakan och örngott. vika och stoppa in kläder i garderoberna.
* diskat, plockat i diskmaskinen och plockat ur diskmaskinen.
* tvättat två maskiner och sen hänga upp de kläderna.
* dammsugit nästan hela huset.
* och sist men inte minst städat mitt rum och mitt badrum.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar