2.10.10

nu var jag ensam i chelmsford igen. eller än har ju inte mamma och linus åkt hem men jag ligger i mitt rum och tidigt imorgon går deras flyg. kul har det varit. kul men kort. men bara 11 veckor och sen är jag hemma.

och imorgon kommer det massa bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar