3.10.10

jag undrar om min rygg någonsin kommer bli sig lik. den har nämligen aldrig varit så som den är här i england.. jag antar att det är alla lyft, dålig säng, etc, som gjort sitt. det gör i alla fall så väldigt, väldigt, ont. nästan alltid. och ibland kan jag knappt ta mig upp ur sängen och än mindre gå. anyways så suger det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar