3.10.10

jag sitter i soffan med mina lovvika sockar på och äter svenska chokladbollar. det går inte att förklara med ord just hur mycket jag saknat dessa sockar (och chokladbollarna) och just nu känns ju allt helt okej.

de där bilderna kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar