inte nog med att spotify och tv6 avskyr mig, nu har även tv4 gjort så att jag inte kan se på tv4play längre. jag kan alltså inte se gårdagens idolavsnitt för att videon av rättighetsskäl bara tillgänglig i sverige.
någon som vet hur man ändras ip-adressen till en svensk? och vad är proxy och vpn?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar