30.10.10

nu ska jag promenera iväg mot tågstationen för att sen åka till hertford och hälsa på elin. det kommer bli ett litet äventyr för jag ska nu åka tåg i över 2 timmar och göra ett tågbyte.. så det kan alltså gå lite hur som helst. vi får dock hoppas att jag hittar rätt. jag är tillbaks i chelmsford imorgon någongång så då blir det en uppdatering med förhoppningsvis lite bilder. för den här gången ska jag komma ihåg både kameran och batteriet. trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar