
fredag: frukost, barnvakta = se på dracula-barnprogram och sen bada barnen, städa övervåningen, stryka och tvätta, och sen vet jag inte mer. jag tror i alla fall att en av tjejerna ska iväg på födelsedagskalas och att alla åker till sin pappa ikväll. men när det gäller mitt jobbande så vet jag inte alls mycket. senare ska jag nog planera helgen lite, för något måste jag ju hitta på. jag gillar inte de helger då jag bara är här hemma och.. sover. just nu lutar det åt ett besök i hertford.

Vad gör man i Hertford? :-)
SvaraRadera