28.10.10

det har varit en lång, men kul, dag och nu har den obligatoriska huvudvärken infunnit sig. bra som jag är så hade jag med mig kameran men inga batterier eftersom de var kvar i laddaren här hemma. sånt gillas ju alltid. speciellt när man är på ett ställe som kryllar av apor, lejon, elefanter och andra exotiska djur som man aldrig ser på skansen. anyways, på 10 minuter så börjar jag barnvakta och det är ett under om jag inte kommer somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar