8.10.10

finare än såhär kan nog inte en låt vara. ray lamontagnes lessons learned.

3 kommentarer:

  1. Ida, den där låten har jag lyssnat på i säkert 1 år och inte har du då tyckt att den varit fin ;)

    SvaraRadera
  2. johoo då! det är säkert för att du förstör alla bra låtar genom att blanda dem med typ.. crap musik. nämner inga särskilda ;D
    jag har alltid tyckt att ray är bra..

    SvaraRadera
  3. jaha, så vi ska sänka ner min musik stil nu också ;) Men du känner väl igen den från när jag lyssnat? :)

    SvaraRadera