2010/2011
Ida, den där låten har jag lyssnat på i säkert 1 år och inte har du då tyckt att den varit fin ;)
johoo då! det är säkert för att du förstör alla bra låtar genom att blanda dem med typ.. crap musik. nämner inga särskilda ;D jag har alltid tyckt att ray är bra..
jaha, så vi ska sänka ner min musik stil nu också ;) Men du känner väl igen den från när jag lyssnat? :)
Ida, den där låten har jag lyssnat på i säkert 1 år och inte har du då tyckt att den varit fin ;)
SvaraRaderajohoo då! det är säkert för att du förstör alla bra låtar genom att blanda dem med typ.. crap musik. nämner inga särskilda ;D
SvaraRaderajag har alltid tyckt att ray är bra..
jaha, så vi ska sänka ner min musik stil nu också ;) Men du känner väl igen den från när jag lyssnat? :)
SvaraRadera