jag överväger att gå och sova med sminket kvar inatt.. bara för att jag inte förstår hur jag ska orka gå och tvätta bort det. det finns liksom inte. den energin som krävs finns inte.
idag har jag jobbat från halv 7 tills typ nyss - minus 2 timmar på dagen då jag var och fikade med nina plus en av hennes vänner. det var dock mer stressigt än trevligt (tyvärr alltså) så jag räknar det knappt som ledig tid. men imorgon är det fredag, och sen är det helg. hjärta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar