14.9.10

ungefär 30 minuters "ledighet" kvar nu och sen måste jag iväg och hämta barnen. jag hoppas att dagen inte fortsätter lika hemskt och kaotiskt. och regnar/blåser gör det också.. så jag skulle absolut föredra att ligga kvar i sängen och se på film. men som ett litet plus så får jag ju i alla fall träffa min nya vän busschauffören igen när jag hämtar dem, ha ha.

bus driver: there's something i've been thinking about so i just have to ask you now. it's not your children is it?

ska det ens behöva funderas över.. inte en chans att jag ser ut att vara gammal nog att ha tvillingar som är snart 9 år?!

3 kommentarer: