14.9.10


alltså jag måste bara säga att björn nagander är lite av en favorit i årets idol. det kan ha något att göra med att han påminner om en viss annan favorit, men sen så sjunger han ju faktiskt rysligt bra. och han är till och med ännu bättre live.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar