14.9.10

HEMSK morgon

den här dagen kvalar (än så länge) in på listan över värsta dagar hittils. och det utan någon större konkurrens. jag behöver eller orkar inte säga så mycket mer än ett ord, KAOS.

också har jag ruskigt ont i magen. när jag promenerade hem från kidsens skola så var jag vid flera tillfällen osäker på om jag skulle överleva. jag ville bara lägga mig ner på asfalten och skrika, eller i alla fall gråta lite. ja ont gör det. så nu ska jag sova och helt enklet strunta i tvätten och alla kläder som behöver strykas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar