6.9.10

jag kommer hem över jul!


och jag är lite för excited redan, trots att det är flera månader kvar. men det kommer gå fort.. visst? i alla fall så ser det ut som att jag kommer behöva betala 4-5000:- för resan vilket är mindre roligt. men det är det nog värt.

1 kommentar:

  1. Klart att det går snabbt till jul :-) veckorna rusar ju bara förbi...

    SvaraRadera