det är en mygga här inne. och av storleken att dömma så ser den ut att kunna äta upp mig - i en endaste tugga. det är den första myggan jag sett sen jag kom hit, och jag tror inte att de har de där vanliga svenska myggorna här i england. jag hoppas att den inte är farlig.
nä, spindlar är en sak.. men myggor klarar jag bara inte av.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar