au pair i chelmsford.
2010/2011
6.9.10
jag kommer hem över jul!
och jag är lite för excited redan, trots att det är flera månader kvar. men det kommer gå fort.. visst? i alla fall så ser det ut som att jag kommer behöva betala 4-5000:- för resan vilket är mindre roligt. men det är det nog värt.
1 kommentar:
Mamma
september 07, 2010
Klart att det går snabbt till jul :-) veckorna rusar ju bara förbi...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Klart att det går snabbt till jul :-) veckorna rusar ju bara förbi...
SvaraRadera