2010/2011
*skickar en stärkande kram till* Du vet vars jag finns <3
jag önskar att våra nya städer låg lite närmare varandra (får ångest av att åka tillbaka till Ensamheten) <3
du, det önskar jag också. så trist att du bor så långt bort! hade du det bra hemma (eller borta) i sverige? :) <3
*skickar en stärkande kram till* Du vet vars jag finns <3
SvaraRaderajag önskar att våra nya städer låg lite närmare varandra (får ångest av att åka tillbaka till Ensamheten) <3
SvaraRaderadu, det önskar jag också. så trist att du bor så långt bort! hade du det bra hemma (eller borta) i sverige? :) <3
SvaraRadera