13.9.10


jag är i behov av vänner här.

3 kommentarer:

  1. *skickar en stärkande kram till* Du vet vars jag finns <3

    SvaraRadera
  2. jag önskar att våra nya städer låg lite närmare varandra (får ångest av att åka tillbaka till Ensamheten) <3

    SvaraRadera
  3. du, det önskar jag också. så trist att du bor så långt bort! hade du det bra hemma (eller borta) i sverige? :) <3

    SvaraRadera