efter att jag lämnat barnen på skolan så hann jag med lite ärenden och shopping. jag gick till posten och hämtade ut ett paket och sen blev det tesco för att handla lite lunch. efter det så gick jag till favoritaffären hmv för att köpa nya earphones eftersom att mina är trasiga. och visst hittade jag ett par, men jag hittade även 4 filmer för 200 kr, ett erbjudande som inte gick att tacka nej till. så 500 days of summer, the boat that rocked, i love you man och adventureland fick följa med mig hem. frikkin fabolous. sen ett snabbt besök på body shop också bussen hem. 
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar