8.9.10

idag är jag hemma med sjukt barn. det är inte direkt vad jag hade velat göra idag (jag hade planerat att sova) men jag har inte så mycket till val. på 2 timmar kommer städerskan så det är också en hel del saker som jag måste fixa med fram tills dess..
och föressten, nu är också flyget till luleå fixat.

19 dec, 21:20 Luleå.
3 jan, 10:15 Luleå.
(så jag hoppas att någon kan hämta mig från kallax, och köra tillbaks mig den 3.)

2 kommentarer: