8.9.10

trevlig morgon

idag har jag (so far):
- väldigt ont i magen.
- blivit väckt av tara klockan 06:15 för hon tyckte det var dags att vakna då. det tyckte inte jag.

1 kommentar:

  1. Hoppas att dom andra 2 + du själv klarar er från att bli sjuk! Va duktig du är som klarar av att torka upp spyor!!!!!

    SvaraRadera