snart börjar miniorerna/juniorerna (mitt förra jobb) för den här terminen och det känns rätt tungt. det var ju faktiskt ett jobb som jag trivdes riktigt bra på.. roliga arbetsuppgifter och de bästa kollegorna. synd att det inte funkar att flyga fram och tillbaks till sverige varje tisdag, hade det gjort det (och inte varit så dyrt alltså) så hade jag nog på riktigt övervägt det.
och föressten så är det här den segaste dagen på länge. jag önskar inte någon att behöva vara hemma med en "sjuk" 8-åring..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar