30.9.10

det är verkligen så att måndagens kval var slöseri med platser. för i gårdagens program så kunde inte både simon och jay gå vidare och ikväll kan ju inte både olle och geir gå vidare. och den där juryn är ju inte mycket att lita på.. väldigt dålig stil i alla fall att ha alla bra i samma kval.

2 kommentarer:

  1. Håller med om att måndagens kval var slöseri med platser! Och man undrar vem som bestämt vilka som ska vara i samma grupp, eller om det lottats. För vissa kvällar tävlar ju alla bra mot varann, det är ju väldigt dåligt!!
    Syns i morgonkväll :-)

    SvaraRadera
  2. kan inte annat än hålla med. det måste ju vara lottning för ingen kan ju ha bestämt att ha de här personerna i samma grupp.

    jo, vi syns! :)

    SvaraRadera