inatt drömde jag att det var jul och jag var hemma. det var en helt fantastisk dröm och allt var så väldigt bra. förutom slutet. det var till och med jobbigt att drömma att jag skulle åka tillbaks hit, så hur jobbigt kommer det inte vara på riktigt då?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar