30.9.10

tydligen så försvinner 50 öringen imorgon. ja, det är mycket man missar när man inte bor i sverige. dock så tycker jag att england borde lära sig av sverige och göra sig av med några av mynten.. här har de 8 olika mynt (de två minsta är helt onödiga) och överväger att skaffa ett nionde (£3).

och idag är det ju torsdag vilket innebär barnvaktande ikväll. jag tycker dock inte att torsdagarna är lika hemska längre eftersom att de inte riktigt är som de var förut. nu är det bara jag och tara medan bella och kimi är med min värdmamma. och jag behöver inte heller lägga dem eftersom hon gör det när de kommer tillbaka. och jag gillar faktiskt egentiden jag har med tara, för hon är den som är ja.. svårast av dem så det känns bra att umgås med bara henne ibland.

och imorgon kommer mamma och linus hit. helt galet ju! det är 9 veckor sen jag såg dem senast och det ska bli så väldigt kul (och konstigt) att träffa dem igen.

men nu väntar lite jobb. har spenderat fm i sängen så nu måste jag skynda mig med tvätten, strykningen och sen ska jag byta allas sängkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar