27.9.10

dagens idolkval var nog det värsta jag någonsin sett (hört) i idols historia. där ett tag var jag till och med tvungen att se på det utan ljud.. så uselt var det. och det var kanske den första gången som jag förstod var juryn menade när de pratade om pitch.

måste någon verkligen gå vidare? det är ju slöseri med platser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar