idag har jag druckit nästan 2 liter vatten (och ni som känner mig vet ju hur mycket det verkligen är. jag dricker ju aldrig). att dricka vatten har nämligen blivit min nya grej - och det funkar faktiskt rätt bra nu när jag försöker fixa mitt sockerberoende. flaskvatten pratar jag dock om, och inte det där vidriga kranvattnet (aka. klor med spår av vatten).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar