
på ett litet tag så tänker jag promenera iväg mot busstationen i regnet. där ska jag träffa en caroline, ja.. ännu en ny tjej. så vi håller väl tummarna även denna gång att hon är okej (hon får gärna vara bättre än okej, men om inte så nöjjer jag mig med det).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar