2010/2011
Fan alltså, min lön som kom nu var inte tillräckligt stor för att den ska kunna föra mig till england.. Dock så kommer det ju en "extralön" nästa månad så kanske att jag tittar in i slutet på sept? :D
Fan alltså, min lön som kom nu var inte tillräckligt stor för att den ska kunna föra mig till england.. Dock så kommer det ju en "extralön" nästa månad så kanske att jag tittar in i slutet på sept? :D
SvaraRadera