30.8.10

kom precis hem men just nu är jag för trött för någon riktig uppdatering, så det får bli imorgon. men dagen/kvällen kan väl sammanfattas ungefär såhär: enorm läsk, bio (+ grym reklamfilm), kallt, 2 timmars väntande och äckliga ryssar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar