nu har jag städat upp i skåpet, i alla fall den värsta röran.. de där tjejerna vet verkligen hur man stökar ner!
såhär ser det i alla fall ut nu:


hur mycket gillar vi inte antalet high school musical/hanna montana spel/puzzel de har? jag vet i alla fall att jag kommer att få det roligt.


före:
efter:
Det står MÅLA på lådan i bild2 (nerifrån).
SvaraRaderaLite kul, tror du är i sthlm och inte i essex.. :P
haha, joo.. sånt uppskattas väldigt mycket! det är nog för att den är från ikea ;)
SvaraRadera