barnen kom hem vid halv 9. fem minuter senare och jag hade världens huvudverk. imorgon har jag minst tusen saker att göra samtidigt (tvätta, hänga, stryka, vattna, etc) som jag ska umgås med dem.. och för att inte glömma, fixa tre mål mat. jag lär därför inte ha någon tid till att uppdatera här förrän kanske väldigt sent på kvällen. men ni kan väl tänka lite på mig under morgondagen och hålla en tumme eller två.
Va? Skulle du inte bara laga ett mål mat? Eller fattade jag de fel?
SvaraRaderaJag håller båda tummarna :-) det klarar du fint ska du se.../Mamma
SvaraRaderahärligt att du får lite jobb så att du inte har så tråkigt.. :P
SvaraRaderabella: du har förstått helt rätt. men det är när barnen är i skolan på dagarna, nu har de ju sommarlov. därför jobbar jag extra länge och fixar både frukost, lunch och middag. which sucks.
SvaraRaderalecke: haha, joo.. rastlös blir jag ju i alla fall inte. måste dock tillägga så att ingen tror att det skett någon radikal personlighetsförändring.. det här är inget som kommer fortsätta när jag är hemma igen.