nu har jag kontaktat 8 helt okända människor som jag har letat upp på facebook. så ingen kan ju i alla fall säga att jag inte försöker.
nu ska jag försöka hitta något att äta och sedan börja med dagens sysslor. vill försöka få gjort bort det så snabbt som möjligt. det skulle ju vara hemskt om jag inte var klar när hon kommer hem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar