nämnde jag att jag tar tillbaks allt jag tidigare sa om att bäddsoffan verkade bekväm? det gör jag i alla fall. för den var horribel. ett år i den och jag hade antagligen slutat i rullstol. så därför fanns det väl inte så mycket till val, jag sa det till s när hon kom hem nu från kyrkan. och det var lugnt (i alla fall som hon sa), vi skulle fixa det. antingen genom att köpa en ny madrass eller så byta ut den mot en säng. inatt sover jag hur som helst på en uppblåsbar madrass.
snart ska vi åka iväg mot stan och fixa ett top up card. det väntar att se om vi lyckas få igång mobilen sen.. det är inte helt självklart.
p.s. jag har slängt iväg några mail till förra au pairens vänner i london och det känns bra. de verkar väldigt snälla och stöttande. det förstår ju i alla fall helt vad jag menar när jag pratar om hemlängtan. vi skulle träffas när jag bestämmer mig för att åka dit. jag har också skapat mig en användare på busy bee's sida där man kan hitta andra au pairer. dock så tar det 24 timmar innan den börjar funka så det får vänta till imorgon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar