2.8.10

jag förstår verkligen inte poängen med att stryka kläder. inte i alla fall t-shirtar.
det gick inte särskilt bra heller.. jag brände inget, men jag lyckades inte heller få något skrynkelfritt. mission failed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar