nu är min värdfamilj hemma igen (de kom hem ca 03, öronproppar hjälpte inte), och barnen vaknade precis. varför kan de inte alltid sova så här länge?
nu hoppas jag innerligt på att min värdmamma kommer berätta idag att hon tagit ledigt i veckan. hon pratade nämligen här tidigare om att göra det, men sen har jag inte hört något om det på veckor, ja.. sen jag kom hit faktiskt. men det skulle vara underbart, så jag hoppas, hoppas, hoppas!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar