på den finaste affären av dem alla, hmv, så hittade jag scrubs säsong 1 och 2 för ca 370kr och the hangover för ca 80kr. bästa köpen ju!
imorgon ska jag skriva brev. en massa brev. så jag hoppas att inspirationen infinner sig då, för idag var det dåligt av den varan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar