nu har jag skrivit vykort och brev. åtta vykort och fyra brev varav ett är mer som en novell än ett brev. dock så saknar jag fint brevpapper eller papper överhuvudtaget (det jag skrivit nu är någon slags kladd) så jag kommer inte kunna posta dem imorgon, eller kanske inte ens förrän nästa helg när jag har möjlighet att gå till en affär och köpa papper. de stängen nämligen innan jag slutar jobba.
Ida, har du något emot att jag använder din header som inspiration? (den är underbar)
SvaraRaderanejdå, absolut inte :)
SvaraRadera