2.8.10

"Do u ride kangaroos in Australia?" "No, do u ride fat people in America?"

antagligen dagens roligaste.

och för er som inte vet det så har jag ett spökträd här utanför mitt fönster, ni vet ett sånt med inga löv. i det bor det ungefär 5 korpar och 4 skator (jag tror att jag lyckats identifiera dem till det josse), inte så särskilt mysigt alltså.
annars så har vi också 2 katter som stryker omkring här på gården. jag gillar ju katter så det gör väl inte så mycket, men varje gång jag springer in och hämtar kameran för att fota dem så försvinner dem. men jag ska fortsätta försöka!

2 kommentarer: