jag är lite rädd för att jag ska tappa för mycket av engelskan nu när min hostfamily är borta i en vecka. de blir så väldigt sällan att prata engelska nu; några få ord när man handlar eller träffar på en granne.. men det är allt. jag vet att det inte kommer att ske någon drastisk förändring eller så, men jag hade ett bra flyt innan de åkte. orden kom lätt och engelskan hade börjat kännas rätt okej. men det är väl inte värre än att jag får börja om på ruta ett.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar