men ungefär 5 timmar och fler spindelnät än jag vill räkna senare så ser det nu helt okej ut. det känns ännu inte som hemma, för det finns helt enkelt inte nog med saker här inne som är mina. det finns ingen personlig prägel på det här rummet helt enkelt. men hur som helst så är det i alla fall trevligare nu, och inte minst fräschare!











Du har hängt upp Brolle på väggen! :-) Och är det en röd liten engelsk telefonkiosk som syntes på en bild?
SvaraRaderaklart att jag har ^^
SvaraRaderajo, den fanns här i rummet när jag kom hit :)
Den var ju bara för snygg! En sån måste du köpa hem :-)
SvaraRadera