Sen Ida så vet du hur mycket jag saknar dig, jag är lite rädd att säga det för jag är ängslig att du ska börja ångra dig och vilja komma hem. Men du vet hur mycket du betyder för mig och jag lovar och svär att så fort jag kan så dyker jag upp! Håll ut ;)
Gudars vilken fin bild! (den snor jag direkt!)
SvaraRaderaSen Ida så vet du hur mycket jag saknar dig, jag är lite rädd att säga det för jag är ängslig att du ska börja ångra dig och vilja komma hem. Men du vet hur mycket du betyder för mig och jag lovar och svär att så fort jag kan så dyker jag upp! Håll ut ;)
saknar dig med läckert! :/ :)
SvaraRaderasaknar dig med ju!
SvaraRaderaida har du tänkt på att du är till vänster på varje bild? ;D var bara tvungen att säga det
SvaraRaderahaha, jag vet. det är ett medvetet val ;)
SvaraRadera