7.8.10

imorgon är det min minstings födelsedag. sju år blir belwiggle och jag borde nog försöka hitta henne en present. det får bli morgondagens projekt. det och att träffa halva världens nationaliteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar