7.8.10


idag har jag vaknat halv åtta, trots att det är min lediga dag. men det är så svårt att sova med tusen barn som skriker på andra sidan väggen. egentligen är de ju bara tre, men de låter som tusen. minst. jag bestämde mig dock för att ligga kvar i sängen tills de lämnar huset, vilket borde vara väldigt snart. sen ska jag skynda mig att duscha, ta en alvedon, äta lite frukost och göra mig redo för en promenad ner på stan. jag ska möta lite andra au pairer utanför h&m (det är det enda stället som jag tror att jag hittar till) 11am och jag hoppas verkligen att jag hinner i tid. eller det måste jag ju göra, jag kan ju inte komma försent första gången jag ska träffa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar